מדרסים לדורבן מחירים

תוכן עניינים
למידע נוסף השאירו פרטים נוספים

מדרסים לדורבן מחיריםעבור מדרסים לדורבן מחירים המשתנים בהתאם לקריטריונים של המדרס, קיימים סוגים שונים של מדרסים: ביומכניים, מדרסים פונקציונליים, מדרסים חצי קשיחים ומדרסי LCT. מדרסים לדורבן יכולים להיות עשויים כל אחד מהחומרים אותם ציינו כאשר המדרס חייב להיות בהתאמה אישית. ניתן למצוא בחנויות ספורט שונות מדרסים מובנים לכף הרגל, אך מדרסים אלו לא משרתים את הקונה, במיוחד כאשר מדובר על מדרסים לדורבן הזנק יכול להיות חמור. אם גם אתם סובלים מדורבן כדאי שתקראו את הדברים הבאים.

 

מדרסים לדורבן מחירים – מה זה?

מדרסים לדורבן יהיו בדרך כלל מדרסים חצי רכים ולאו דווקא מדרסים קשיחים כדי למזער כאבים אצל מי שסובל מדורבן. מדרסים מומלצים אלו יהיו בעלי מערכת בלימת זעזועים בעיקר באזור העקב ואזור הכאב של הדורבן כדי להעניק תמיכה משמעותית סביב העקב ולאורך הקשת. 

מדרסים לדורבן מחירים, איכות ומה שביניהם

היום ניתן למצוא מדרסים לדורבן במחירים שונים ומגוונים, המחירים יכולים להתחיל מ-70 ש"ח ולהגיע לכ-2,800 ש"ח. מה ההבדל בין המדרסים היוקרתיים למדרסים הזולים? התשובה היא איכות. האיכות היא קלף מאוד חשוב בבחירה שלכם וללא בחירה של מדרס איכותי דרך מכון איכותי התוצאות לא יהיו נגלות לעין ובוודאי שהדורבן לא יחלוף ואף עשוי להחמיר. מדרסים לדורבן יהיו בדרך כלל מדרסים חצי קשים או רכים, קיימים סוגים שונים של מדרסים שיכולים להטיב לכף הרגל שלכם וזאת רק לאחר אבחון מדויק הכולל מספר שלבים. טרם האבחון יש לפנות לרופא, רצוי אורטופד שאכן יזהה שמדובר על דלקת הדורבן ולא על דבר אחר שמוביל לכאבים בכף הרגל. דורבן מתבטא בכאבים עזים לאורך כל כף הרגל ובמיוחד בעקב, כמו כן ישנה מעין עצם נוקשה שיוצאת בחלקו העליון של העקב. 

לאחר שפניתם לרופא תגיעו למכון מקצועי להתאמת וייצור מדרסים שם תקבלו את כל המידע הרלוונטי. נכון, ניתן למצוא מדרסים במקומות נוספים אך קבלו טיפ מאיתנו, כאשר המקום מציע לכם מדרסים במקום ללא שום התאמה וייצור אישי כדאי לכם להימנע מהמקום הזה, על אף המחיר הזול. ככה מתאימים מדרסים לדורבן באופן מקצועי:

  1. פגישה ראשונה – בפגישה הראשונה ירצה המאבחן להכיר אתכם, את ההיסטוריה של הכאבים, את הביומכניקה והתנועה של המטופל, סוג פעילות מועדפת, שגרה יומית, תבנית הליכה ועוד.
  2. סריקה – השלב השני הוא סריקה של כף הרגל בתלת מימד, ריפוד שכבה עליונה של המדרס, לאפיין את הצורה של המדרס בהתאם למבנה כף הרגל ומייצב עקב. 
  3. בנייה – בשביל לבנות מדרסים יש לבחור את מידת הרכות בריפוד כאשר כפי שציינו, כשמדובר על דורבן נרצה מידת נוקשות חצי קשיחה ועד לרכה. את המדרס יש לבנות בהתאם לנעל איתה אתם מתניידים, ככה ייקבע הדחיסות של המדרס והעובי שלו.

 

מדרסים לדורבן מחירים - מה מאפיין מדרס מקצועימדרסים לדורבן מחירים – מה מאפיין מדרס מקצועי?

כדי לדעת אם המדרס אותו רכשתם הוא איכותי אתם צריכים לבדוק בדיוק כמו נעל חדשה אם נוח לכם ללכת איתו. בפעמים הראשונות התחושה כן תהיה קצת מוזרה אך בחלוף שבוע אתם כבר אמורים להתנייד כרגיל. מדרסים לנעליים איכותיים שומרים על מנח כף הרגל בצורה האופטימלית לנועל, לבלום זעזועים ולשמור על יציבה נכונה בעמידה ממושכת על הרגליים. כמו כן, המטרה העיקרית של המדרס הוא גם לפזר את העומס שנוצר על כף הרגל ובמיוחד על העקב ולאפשר נוחות למשתמש.

מדרסים לדורבן מחירים 

אז כמה עולה לנו לרכוש מדרסים לדורבן? חשוב להדגיש, המדרסים הם מוצר חזק על אף שימוש יומי, אורך החיים של מדרסים איכותיים יהיה מעל ל-3 שנים. את המחיר המדויק למדרסים לדורבן קשה מאוד להגיד באופן משמעי מכיוון שיש סוגים שונים של מדרסים המשתנים בהתאם לתבנית הרגל של המטופל ובהתאם למצבו. אלו הם מחירים ממוצעים למדרסים לדורבן:

  • המחיר עבור מדרסים ביומכניים רכים (3 שכבות בתוספת בולמי זעזועים) ינוע בין 1,000 ש"ח ועד כ1,200 ש"ח.
  • המחיר עבור מדרסים ביומכניים קשיחים (4 שכבות ומעלה בתוספת בולמי זעזועים) ינוע בין 1,200 ש"ח ועד כ-1,400 ש"ח.
  • המחיר עבור מדרסים רכים העשויים קרבון או גרפיט המתאימים לטיפול בדורבן ובעלי מספר שכבות והגנה על העקב ינוע בין 1,800 ש"ח עד 2,500 ש"ח.

 

במקומות רבים יציעו לכם מדרסים בהתאם למחיר ולא בהתאם לצורך שלכם. לכן, הפנייה למקום מקצועי בעל מוניטין חיובי יכולה להקל עליכם ועל הביטחון שלכם בהוצאה הכספית. מדרסים הם מוצר הכרחי ומומלץ להימנע מניתוחים כירורגים באזור העקב. גם השיקום לוקח לא מעט זמן ויש קושי רב בהליכה וגם סביר להניח שהתופעה תוכל לחזור על עצמה כאשר לא מטפלים בשורש הבעיה.

כאשר אתם חווים כאבים בכף הרגל צריך לגשת לבעיה עצמה, האם הבעיה היא באיזון שלכם, בפעילות היומית שלכם, בנעליים? טיפול בדורבן באמצעות מדרסים יכול לשפר את מנח כף הרגל שלכם ולתת לכם פתרון שהוא לא זמני אלא לכל החיים. האחוזים של מי שחווה בהווה או בעבר מדורבן הם גבוהים, זה יכול להעיד על זה שאתם על הרגליים במשך הרבה זמן או שהנעליים שאתם נועלים למעשה לא מגינות על כף הרגל שלכם כראוי. בנוסף לרכישת מדרסים חשוב לתת את הדגש על השגרה שלכם ואיך אפשר לייעל אותה. כאבים בכף הרגל יכולים להוביל לכאבים בגב, בברכיים, בצוואר ולבעיות נוספות רבות שיכולות לפגוע לכם באיכות החיים באופן ישיר. ככל שתיגשו לפתרון הבעיה באופן מהיר יותר כאשר הדורבן אינו החמיר ככה תיפטרו מהבעיה מהר יותר. 

מרק איווניר התאמת מדרסים
מרק איווניר התאמת מדרסים

מרק איווניר מייסד ומנהל המרכז למדרסים. המקום שמרכז עבורכם את כל מה שצריך לדעת על עולם המדרסים והתאמה אישית של מדרסים לרגל.