4 המדרסים הטובים ביותר לאנשים שעומדים כל היום

תוכן עניינים
למידע נוסף השאירו פרטים נוספים

מדרסים לאנשים שעומדים כל היוםכפות הרגליים הן האיבר בשימושי ביותר בגוף. הן תמיד בפעולה, כולל בתנוחות ישיבה, עמידה או הליכה. התפקוד אם כפות הרגליים אינן מוצבות בצורה נוחה בנעל, או שהיציבה חריגה, עלולים להתפתח כאבי גב, אגן, צוואר ובעיות ברכיים.

קל להמעיט בחשיבות כאשר בריאים, אך אם שואלים כל אדם הסובל מכאבים כאלו ניתן להבין כי הם יכולים לשנות את חיי האדם.

האנשים הזקוקים למדרסים, מחפשים אותם כדי לשמור על כפות הרגליים במצבן האופטימלי ולאפשר להן מנוחה וחילוק עומסים נכונים, ניתן להשתמש במדרסים. כריות כף הרגל צריכות לחלק בצורה נכונה את העומס שמפעיל הגוף כלפי מטה ולהיעזר תוך כדי בשרירים ובגידים. במידה וכף הרגל אינה מוצבת בתנוחה טבעית, המדרסים יכולים לתקן את הבעיה, למזער את הנזקים ולשמור על הבריאות לטווח הארוך.

בחירת המדרסים לאנשים שעומדים כל היום

קיימים סוגי מדרסים רבים לבחירה, המיועדים למצבים בריאותיים שונים, וכל המדרסים מיוצרים בתהליכים שונים, בהתאם למטרותיהם. כך, למשל, מדרסים לספורטאים שונים ממדרסים המיועדים לאנשים שיושבים כל היום, ואלו שונים ממדרסים לחולי סוכרת. כל אדם זקוק להתאמה אישית עבור הצרכים שלו ויש לבחון אותם היטב. כך תוכלו לבחור את סוגי המדרסים הטובים ביותר, המתאימים לכם באופן אישי, אם אתם עומדים כל היום.

מדרסים ביו-מכניים מיוצרים מרכיבים קשיחים

מה שמקנה להם את הקשיחות האופיינית הם חומרי הגלם הכוללים פלסטיק המצופה בעור. מדרסים ביו מכניים מאפשרים את קיבוע כף הרגל, מה שמסייע במיוחד לאנשים הסובלים מכאבים בעקב.

בנוסף, הקיבוע והקשיחות יכולים לעזור לספורטאים הזקוקים לכך, אנשים שעומדים הרבה והם בעלי נטייה של העקב כלפי חוץ ולמטופלים הסובלים מפלטפוס.

מדרסים תפקודיים מושלמים לאנשים שעומדים כל היום

מדרסים אלו מאפשרים תפקוד יעיל ומתאימים גם לאנשים הסובלים מדורבן, שחיקה בעקב, מחלות מפרקים, או דלקות בכף הרגל. מדרסים תפקודיים מאפשרים לאנשים לעמוד לאורך כל היום ולחוות כמות מינימלית של כאב. התאמה נכונה שלהם מאפשרת לשפר את זרימת הדם אל כף הרגל ולחלק עומסים בצורה המיטבית עבור האדם.

מדרסי גרפיט

מרתק לגלות כי ישנם מדרסים העשויים מגרפיט, שהוא אחת מצורות הפחמן. מדרסים אלו נחשבים לדקים וקלילים בצורה מיוחדת. הם נחשבים לעמידים במיוחד ולכן הפכו להיות המדרסים הנפוצים ביותר. באמצע המדרס ניתן למצוא שכבות של גרפיט, זו על גבי זו, ומסביב ציפוי של שכבת סיליקון ייחודית. בין שכבות הגרפיט ישנם אלקטרונים המסתובבים באופן חופשי ומעניקים למדרסים את הגמישות המאפיינת אותם.

השילוב של גמישות ויכולת תיקון של כף הרגל הפכו את מדרסי הגרפיט למבוקשים מאוד אצל אנשים העוסקים בעבודות בהן יש לעמוד כל היום, ספורטאים, מטופלים בעלי עיקום של העקב וכמובן פלטפוס שנחשבת לבעיה הקלאסית אותה ניתן לתקן באמצעות מדרסים.

מדרסים לחולי סוכרת

אחת התופעות הרווחות ביותר בקרב חולי סכרת היא בעיית גפיים. זרימת הדם לחלקים הפריפריים של הגוף נחלשת בעקבות הסוכרת וכך יכולים להתפתח מקרים של פצעים שאינם נרפאים, יבלות ואפילו נמק וכריתה.

מדרסים מתאימים לחולי סוכרת יכולים להקל עליהם את העומס המופעל על כף הרגל, לדאוג לזרימה נכונה יותר של הדם שמגיע אל המקום ולאפשר לחולי סוכרת להמשיך ולעמוד לאורך זמן תודות למדרסים המותאמים אליהם אישית ומלווים אותם.

מרק איווניר התאמת מדרסים
מרק איווניר התאמת מדרסים

מרק איווניר מייסד ומנהל המרכז למדרסים. המקום שמרכז עבורכם את כל מה שצריך לדעת על עולם המדרסים והתאמה אישית של מדרסים לרגל.