מדרסים לפלטפוס המלצות – אל תתפשרו על המדרסים שלכם!

תוכן עניינים
למידע נוסף השאירו פרטים נוספים

מדרסים לפלטפוס המלצותסובלים מפלטפוס? חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר על מדרסים לפלטפוס המלצות, לרבות ההבדלים הגדולים בין המדרסים השונים, היתרונות הגדולים של בחירה במדרסים איכותיים ובפגיעה האפשרית באורח החיים בשל בחירה שגויה של מדרסים שאינם מתאימים. אז לפני שאתם ממהרים לבחור את המדרסים שלכם, חשוב שתכירו את כלל המשתנים שאתם חייבים להביא בחשבון טרם הבחירה. אנשים רבים שבוחרים מדרסים ללא התאמה אישית מדווחים על בחירה שגויה שבמקרה הטוב לא משפרת את מצבם ובמקרה הפחות טוב, אף מחמירה אותו. במטרה להימנע מכך, חשוב שתכירו את כל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את המדרסים המתאימים ביותר עבור מצבכם האישי.

 

היעדר רגולציה על מדרסים בישראל – לא כל משווק מציע מדרסים איכותיים להתמודדות נכונה עם הבעיה!

ראשית, חשוב לדעת שבישראל לא קיימת רגולציה על ענף ייצור המדרסים. כיום יש לא מעט ייצרני מדרסים שאינם עובדים בפיקוח ומשווקים מדרסים שאינם איכותיים. מעבר לכך, ישנם רבים המייבאים מדרסים מכל רחבי העולם ללא כל התאמה לצורכי הלקוח. בחירה במדרסים כאלה יכולה לגרור החמרה במצבכם. לכן, לפני שאתם ממהרים לבחור את המדרסים הראשונים שמציעים לכם, חשוב שתכירו את כל הדגשים שחשוב לבדוק טרם הבחירה. מרבית המשווקים מגדירים את המדרסים שלהם כמדרסים אורטופדיים, מה שגורם למרבית הרוכשים הפוטנציאליים להשתכנע כי אכן מדובר במדרסים איכותיים שיצליחו להביא לשיפור ניכר במצבם. לכן, חשוב להדגיש ולומר כי ישנם משווקים רבים בשוק הישראלי שמשווקים מדרסים שאינם איכותיים תחת השם המשכנע "מדרסים אורטופדיים". אז איך תדעו לבחור נכון את המדרסים שלכם? ריכזנו עבורכם מספר צעדים פשוטים שיעזרו לכם לבחור נכון.

מדרסים לפלטפוס המלצות: מה זה פלטפוס ולמה הוא גורם? כל מה שחשוב שתכירו על התופעה

רגע לפני שנגע בכל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את המדרסים שלכם, חשוב שתכירו את תופעת הפלטפוס וכל השלכותיה על הסובלים ממנה. פלטפוס היא בעיה רפואית במסגרתה כף הרגל ישרה. למרבית האוכלוסייה יש מעין קשת בכף הרגל המסייעת לאיזון נכון של משקל הגוף בכל צעד. לסובלים מפלטפוס את את הקשת, מה שלא אחת יוצר עומסים על כפות הרגליים. עומסים אלה באים לידי ביטוי בכאבי רגליים, כאבי פרקים ואף כאבי גב. מתמודדים עם פלטפוס? אל דאגה, בחירה נכונה של מדרסים איכותיים תבטיח לכם שיפור ניכר בכלל התופעות הללו. המדרסים מדמים את הקשת הטבעית שאמורה להיות בכף הרגל ומחלקים נכון את משקל הגוף בכל צעד.

קראו עוד: מדרסים לפלטפוס גמיש

איך בוחרים נכון מדרסים איכותיים? הנה לכם כל מה שאתם חייבים להכיר.

  • וודאו שהמכון עובד בשיתוף עם קופות החולים

ראשית, חשוב לוודא שמדובר במכון מקצועי שעובד בשיתוף עם קופות החולים. מכון מקצועי המייצר מדרסים מומלצים ואיכותיים העובד עם קופות החולים הוא מכון ניתן לסמוך עליו. כיום יש לא מעט מכונים שעובדים בשיתוף עם קופות החולים, כך שיש לכם אפשרות לבחור נכון מדרסים ברמת איכות גבוהה.

 

  • וודאו שהמכון כולל תעודת הסמכה ממשרד הבריאות

שנית, ניתן לבדוק את ההסמכה של המכון ממנו אתם רוצים לרכוש מדרסים. אם המכון שלכם מחזיק בתעודת הזמכה מטעם משרד הבריאות, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהוא מצליח להוציא מדרסים איכותיים תחת ידו. מכונים מקצועיים עם תעודות הסמכה ממשרד הבריאות נבדקו בקפידה ועלה כי הם יודעים לעשות את כל הנדרש על מנת לייצר מדרסים איכותיים שיסייעו לכלל הסובלים מבעיית הפלטפוס.

 

  • וודאו שהמכון כולל אחריות ושירותי תיקונים במקום

מכונים רבים שאינם מספיק מקצועיים לא מעניקים אחריות ותיקונים למדרסים שהם משווקים. נתון זה מעיד רבות על אמונתם באיכות המוצר שהם מציעים. לכן, מומלץ לבחור במכונים מקצועיים המציעים שירותי תיקון ואחריות מלאה על המדרסים שלהם.

 

  • מכון מקצועי שמייצר מדרסים ולא רק מייבא אותם

נקודה נוספת וחשובה במיוחד היא יכולתו של המכון לייצר מדרסים באופן עצמאי. כפי שציינו מעלה כיום יש לא מעט מכונים המציעים מדרסים מיובאים בלבד. ייבוא מדרסים בלבד מעיד על יכולותיו המקצועיות של המכון. לכן, חשוב לוודא שהמכון שלכם יודע לייצר מדרסים במקום באופן עצמאי.

אל תתפשרו על מדרסים מוכנים – בחרו במדרסים בהתאמה אישית לכף הרגל שלכם

מצאתם מכון מדרסים מומלץ שעונה על כלל הנקודות הללו? אתם יכולים להתחיל להתאים לעצמכם מדרסים בראש שקט. חשוב להדגיש ולומר כי גם אם המכון שלכם עונה על כלל הנקודות שהובאו מעלה, עדיין חשוב לוודא שאתם עורכים התאמה אישית בבחירת המדרס שלכם. אנשים רבים שבוחרים מדרסים בוחרים מבין מבחר קיים ללא התאמה אישית למבנה ולצורת כף הרגל שלהם. בחירה זו ברוב המקרים תתברר כשגויה, שכן המדרס לא הותאם לכל צורכי כף הרגל. אז איך בוחרים נכון? כיום ישנה אפשרות של ייצור מדרסים בהתאמה אישית לכף הרגל שלכם. הדמיה ממוחשבת, מתקדמת ומדוייקת של כף הרגל שלכם תאפשר לייצר מדרס מותאם לכל הצרכים האישיים שלכם. מדרסים מותאמים אלה יבטיחו לכם תוצאות מיטביות, שיפור ניכר בכאבי הרגליים, הליכה נכונה ושיפור משמעותי בכאבי הגב.

 

מדרסים לפלטפוס המלצות: הליכה לא מאוזנת עלולה לגרור כאבי רגליים, כאבי פרקים ואף כאבי גב משמעותיים

אנשים רבים נוטים לזנוח את בעיית הפלטפוס שלהם מתוך מחשבה כי מדובר בבעיה קלה שמשפיעה לעיתים רחוקות עם כפות הרגליים בלבד. אך חשוב להדגיש כי הליכה לא נכונה במשך שנים עלולה לפגוע פגיעות רבות בפרקים ובגב שלכם. כל דריכה של אדם הסובל מפלטפוס יוצרת מעין זעזוע קל על חוליות הגב ושלל הפרקים באזור. לא מעט אנשים סובלים מבעיות גב ופרקים במשך שנים ארוכות בשל הזנחה של בעיית הפלטפוס. לכן, אל לכם להתפשר – בחרו נכון את המדרס המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם והבטיחו לעצמכם נוחות הליכה ובריאות איתנה.

מרק איווניר התאמת מדרסים
מרק איווניר התאמת מדרסים

מרק איווניר מייסד ומנהל המרכז למדרסים. המקום שמרכז עבורכם את כל מה שצריך לדעת על עולם המדרסים והתאמה אישית של מדרסים לרגל.