מדרסים לפלטפוס חוות דעת

תוכן עניינים
למידע נוסף השאירו פרטים נוספים

מדרסים לפלטפוס חוות דעתמחפשים מדרסים איכותיים לפלטפוס שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את המדרסים האיכותיים ביותר שקיימים כיום. לא מעט אנשים בוחרים את המדרסים שלהם באופן שרירותי מתוך אי הבנה בתחום. לכן, חשוב להדגיש כי בחירה לא נכונה של מדרסים שאינם איכותיים עלולה לגרור תוצאות הפוכות ולהחמיר את המצב הקיים. כיום יש לא מעט משווקים המציעים מגוון רחב של מדרסים. סוגים רבים העדויים מחומרים שונים, בגדלים שונים ובצורות שונות עלולים לבלבל אתכם. אז לפני שאתם ממהרים לבחור את המדרסים שלכם באופן שרירותי, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות.

 

הכירו את תופעת הפלטפוס – תופעה השכיחה בקרב כ 15% מכלל האוכלוסיה

רגע לפני שנצלול לעומק הפרטים אודות מדרסים לפלטפוס חוות דעת, חשוב שתכירו את תופעת הפלטפוס על כלל השלכותיה. המילה פלטפוס מקורה בשפה הגרמנית ופירושה רגל ישרה. הסובלים מבעיית הפלטפוס מתמודדים עם כפות רגליים ישרות, ללא הקשת הטבעית שקיימת ברגלי מרבית האנשים. כ 15% מהאוכלוסיה סובלים מבעיית הפלטפוס ומתמודדים עם כף רגל ישרה לגמרי. 85% הנותרים נהנים מקשת טבעית בכף הרגל מאזור האצבעות ועד העקב. למה משמשת הקשת? קשת כף הרגל מעניקה לה את הגמישות הנדרשת להשלמת שלבי ההליכה בצורה תקינה. מעבר לגמישות, קשת כף הרגל תורמת רבות לחלוקה נכונה של משקל הגוף בכל דריכה. לעומת זאת, הסובלים מפלטפוס מתמודדים עם הליכה לא תקינה הגוררת עומסים וכאבי גב, כאבי כפות רגליים ועוד. רוצים להתגבר על הבעיה? מדרסים לפלטפוס חוות דעת הם התשובה עבורכם.

אל תתפשרו על המדרסים שלכם – כך תצליחו לבחור נכון את המדרסים האיכותיים ביותר

אך כפי שציינו מעלה, כיום יש לא מעט משווקים המציעים מגוון רחב של סוגי מדרסים בכל הגדלים, הצורות וחומרי הגלם. בישראל לא קיימת רגולציה על ענף המדרסים, מה שמאפשר למשווקים השונים להציע מגוון רחב של מדרסים ללא בקרת איכות. בחירה לא נכונה במדרסים שאינם איכותיים תגרום לכך שהם לא יועילו כלל במקרה הטוב, ובמקרה הפחות טוב הם אף עלולים להעמיק את תחושת אי הנוחות והכאבים בכפות הרגליים. אז איך תדעו לבחור נכון מדרסים איכותיים שיתאימו במדוייק לכפות הרגליים שלכם? ריכזנו עבורכם את כל הטיפים המעשיים שיעזרו לכם לבחור נכון. אך לפני שנגע בכל הטיפים שיסייעו לכם בכל שלבי הבחירה, חשוב להכיר בהבדלים שבין פלטפוס גמיש לבין פלטפוס קשיח. קיימים הבדלים בין המדרסים הנדרשים לפלטפוסים השונים.

 

פלטפוס גמיש

פלטפוס גמיש הוא מעין פלטפוס חלקי. כפות הרגליים של הסובלים מפלטפוס גמיש כוללות קשת קטנה, אך היא אינה מתפקדת כראוי. ברוב המקרין מדובר בסוג של קריסת הרגל פנימה אל תחום הקשת. קריסת הרגל בעצם מונעת את פעילותה התקינה של הקשת, ומקנה לרגל מראה ישר הדומה לפלטפוס קשיח. חשוב להדגיש כי הסובלים מבעיית פלטפוס גמיש מתמודדים עם תופעות לוואי קלות בלבד. ברוב המקרים כאבי כפות הרגליים או הגב יופיעו רק לאחר הליכה מרובה או עמידה ממושכת. אנשים רבים חיים עם פלטפוס גמיש ללא שילוב מדרסים כלל. אך למרות זאת, כדאי לשלב מדרסים איכותיים ומותאמים לפלטפוס גמיש, על מנת למנוע גם את תופעות הלוואי המעטות.

 

פלטפוס קשיח

לעומת זאת, פלטפוס קשיח שונה בתכלית. פלטפוס קשיח הוא פלטפוס הכולל כף רגל ישרה לחלוטין. כף הרגל של הסובלים מפלטפוס קשיח ישרה לחלוטין ללא קשת כלל. הסובלים מבעיה זו מתמודדים עם תופעות לוואי תדירות הרבה יותר בהשוואה לסובלים מפלטפוס גמיש. כף הרגל הישרה פוגעת בהליכה התקינה ומובילה לכרבים שכיחים בכפות הרגליים ובגב. רוצים להתמודד עם התופעה? הפיתרון הטוב ביותר עבורכם הוא בחירה נכונה של מדרסים מותאמים לפלטפוס קשיח. חשוב להדגיש כי קיימים לא מעט הבדלים בין המדרסים השונים, ולכן, אם אתם סובלים מפלטפוס קשיח חשוב לציין זאת עם בחירת המדרסים. איך תדעו לבחור את המדרסים האיכותיים והמתאימים ביותר עבורכם? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר.

קראו כמה שיותר חוות דעת על המדרסים שלכם

תחילה חשוב לפתוח בבדיקה קצרה ופשוטה – מדרסים לפלטפוס חוות דעת. מדרסים לפלטפוס עם חוות דעת חיוביות יכולות להיות אינדיקציה ראשונית לבחירה נכונה. אז כבר בשלב הראשון חשוב חפש מדרסים לפלטפוס חוות דעת. לאחר מכן, חשוב לבחון את המכון בו אתם מתעניינים. הנקודה הראשונה שכדאי לבחון היא שיתופי פעולה עם קופות החולים. כיום יש מכוני מדרסים שעובדים בשיתוף פעולה עם קופות החולים. מכונים אלה נבדקים בקפידה כך שאתם יכולים להיות רגועים – הם יודעים לייצר מדרסים איכותיים לכל מטרה. הנקודה השניה שחשוב לבדוק היא כל נושא האחריות. ישנם מכונים שמתנערים מכל אחריות על המדרסים שלהם, מה שמעיד לא מעט על אמונתם במוצר שהם משווקים. לעומתם, יש מכונים רבים המעניקים אחריות מלאה ושירותי תיקון ללא עלות. מכונים אלה מעידים על כך שהם מאמינים במוצר שהם משווקים, מה שמגדיל את הסיכויים לבחירת מדרס איכותי.

קראו עוד: מדרסים לפלטפוס מחיר

המכון שלכם מייצר מדרסים באופן עצמאי? כדאי לבדוק זאת!

טיפ נוסף שחשוב לשים אליו לב הוא ייצור המדרסים. כיום יש לא מעט מכונים בישראל שמייבאים מדרסים. לעומתם, יש גם כאלה המייצרים את המדרסים בכוחות עצמם. ברוב המקרים המכונים שמייצרים את המדרסים נחשבים למקצועיים יותר ומצליחים לייצר מדרסים ברמת איכות גבוהה. אם לא די בכך, חשוב לדעת שכיון ניתן לייצר מדרסים באופן אישי. הליך ייצור מדרסים באופן אישי מאפשר התאמה אישית של המדרס לכף הרגל האישית שלכם. בשנים האחרונות המדרסים הייעודיים הללו נחשבים למבוקשים ואיכותיים ביותר.

מרק איווניר התאמת מדרסים
מרק איווניר התאמת מדרסים

מרק איווניר מייסד ומנהל המרכז למדרסים. המקום שמרכז עבורכם את כל מה שצריך לדעת על עולם המדרסים והתאמה אישית של מדרסים לרגל.