מדרס סיליקון לדורבן – כיצד מדרס סיליקון יכול להועיל לבעיה הבריאותית הזו?

תוכן עניינים
למידע נוסף השאירו פרטים נוספים

נדמה כי בימינו, המון אנשים מחזיקים בשלל בעיות בריאותיות, כאשר, הם סוחבים איתם לכל מקום. בין אם מדובר בפעילות חברתית, קניות בסופר, וכמו כן, פעולות פשוטות כמו בישול בבית, אותם אנשים עם בעיות בריאותיות, מרגישים את הבעיות האלה גם בפעולות הפשוטות ביותר. אחת הבעיות הנפוצות והשכיחות ביותר בישראל הם בעיות בדורבן. הדורבן הוא דלקת, אשר נמצאת בחלק התחתון של העקב, כאשר, הדלקת הזאת היא הסיבה השכיחה ביותר לכאבים ברגל. אחת הדרכים לטיפול בבעיה הזו, אשר, מקשה על ניהול חיים נורמטיביים מבחינה פיזית, היא מדרס סיליקון לדורבן. רוצים לדעת כיצד גם אתם יכולים להתגבר על הכאבים שאתם חווים בעקב? כמה זה עולה? או האם החלום הזה בכלל מציאותי? נשמע כי הכתבה הבאה בדיוק עבורכם.

 

לפני הכל מה זה בכלל דורבן ?הדלקת הזאת היא הסיבה השכיחה ביותר לכאבים ברגל. אחת הדרכים לטיפול בבעיה הזו, אשר, מקשה על ניהול חיים נורמטיביים מבחינה פיזית, היא מדרס סיליקון לדורבן.

דורבן זה בעצם כינוי לדלקת שנוצרת באזור התחתון של העקב בכף הרגל. הוא יכול להופיע ברגל אחת והוא יכול להופיע בשתי הרגליים. בשפה המקצועית דורבן נקרא Plantar Fasciitis והוא מהווה את הסיבה הנפוצה ביותר להופעה של כאבים בכפות הרגליים. למעשה, אחד מכל עשרה אנשים, יסבול מתופעת הדורבן בין פעם לפעמיים בחייו. כדי להבין איך דורבן נוצר, חשוב גם להתמקד במבנה של כף הרגל בה יש רצועה ארוכה ורחבה שמקשרת בין העקב לבין האצבעות ותפקידה לתמוך בכף הרגל. ממש כמו מיתר של גיטרה או כינור. כאשר נוצר עומס יתר כתוצאה מסחיבה של דברים כבדים, עמידה או הליכה ממושכת,  ספורט אינטנסיבי וכדומה, הרקמות באזור ניזוקות ואז נוצרת דלקת. כלומר, דורבן זו דלקת הנוצרת בחיבור של אותה רצועה בחלק הקדמי התחתון של העקב. אנשים רבים אשר סובלים מדורבן נשלחים בהמלצת אורטופד לצילום רנטגן ואז בצילום רואים סוג של בליטה שיוצאת מעצם העקב לאזור האצבעות. הבליטה הזו מזכירה קוץ של דורבן, ומכאן שמה של הדלקת.

תסמינים של דורבן

  • כאבים באזור של העקב במיוחד כאשר אנחנו קמים ממנוחה ממושכת או משינה, הכאב הוא חד מאוד או עמום
  • לעתים מדובר בכאב שמגיע אחרי עמידה ממושכת או כאשר עולים במדרגות
  • התפשטות של כאבים לאזורים אחרים בכף הרגל

מדרס סיליקון לדורבן – מהו מדרס סיליקון לדורבן וכיצד המדרס הזה יכול לעזור לכם?בנוסף ליעילות של מדרס סיליקון לדורבן בטיפול בבעיות בריאותיות רבות, הם גם ידועים ביכולתם להיות אנטי בקטריאליים, בהתאמה שלהם גם לנעליים פתוחות, וכמו כן, שקופים

מדרסים הם סוג של טיפול, המתבצע באמצעות משטחי סיליקון המונחים בתוך הנעל, עליהם המטופל דורך במקום על החומר האנטי אורתופדי של הנעל עצמה. תפקידם של המדרסים, לסייע ביציבות נכונה, דבר אשר אם לא מקפידים עליו, יכול להקרין לכל הגוף ולגרור אחריו בעיות בריאותיות רבות. המדרסים יכולים למנוע ולעזור לשלל בעיות בריאותיות, ביניהן דורבן בכף הרגל, פצעים הנוצרים בעקבות סכרת, דלקת בגיד האכילס וכאבים בברכיים. בנוסף ליעילות של מדרס סיליקון לדורבן בטיפול בבעיות בריאותיות רבות, הם גם ידועים ביכולתם להיות אנטי בקטריאליים, בהתאמה שלהם גם לנעליים פתוחות, וכמו כן, שקופים. מדרס סיליקון לדורבן פועל בצורה דומה לבולם זעזועים, הם מתאימים גם לאנשים אשר עוסקים בפעילות ספורטיבית, וברצונם למנוע בעיות בגב, בברכיים ובכפות הרגליים שלהם בעקבות זעזועים שקורים בזמן הריצה.

מדרס סיליקון לדורבן – איזה מדרס סיליקון לדורבן עליכם לקנות?

שאלה שעולה באופן גורף אצל המון אנשים, אשר, ברצונם לקנות מדרס סיליקון לדורבן, היא איזה מדרס סיליקון לדורבן עליהם לקנות? התשובה היא פשוטה למדי. ביכולתם של מדרסי סיליקון להיות מותאמים באופן אישי לכל מטופל, בהתאם למצבו הבריאותי, גילו, מידת הנעליים שלו, וכמובן, סוג הנעליים אותם הוא חובש. בין אם מדובר בחומרים קשיחים, גמישים או רכים, מדרס סיליקון לדורבן יכול להיות עשוי משלל חומרים שונים, חוץ מסיליקון, זאת תוך התחשבות במצבו הרפואי של המטופל ושל צרכיו האישיים בחיי היום יום. מדרס סיליקון לדורבן שמותאם אישית, יתחיל בתהליך הייצור, לאחר התייעצות עם רופא מומחה, כאשר, המדרס מיוצר במכשירי לייזר חדשניים המאפשרים למעבדה שמייצרת אותם לקבל תמונה מלאה, הכוללת תמונת תלת מימד, אשר, משקפת ומדגימה את פיזור הלחץ בכף הרגל. לאחר מכן, מכשיר מיוחד וחדשני בשם cnc  ייצר את מדרסי הסיליקון, זאת תוך התחשבות בנתונים שהמעבדה הגדירה לו מראש, תוךהלכתם לרופא מומחה, ובשיתוף עם מעבדה מיוחדת שייצרו עבורכם מדרס סיליקון לדורבן שנוצר בדיוק עבורכם. מה עכשיו? התחשבות במשקל הגוף של המטופל, מבנה כף הרגל שלו וכמובן, המטרה שלשמה יוצר המדרס.

מדרס סיליקון לדורבן – מה זה דורש מכם לאחר שקיבלתם את המדרס?

הגיע הרגע, הגעתם למסקנה כי לסחוב אחריכם את הכאבים לכל מקום שאתם הולכים, לכל פעילות יומיומית ולכל מפגש משפחתי, היא לא הדרך בה אתם רוצים לחיות. הלכתם לרופא מומחה, ובשיתוף עם מעבדה מיוחדת שייצרו עבורכם מדרס סיליקון לדורבן שנוצר בדיוק עבורכם. מה עכשיו? לאחר קבלת מדרס סיליקון לדורבן עליכם להקפיד על ליווי רפואי צמוד המאפשר מעקב אחר התהליך שלכם עם מדרס סיליקון לדורבן, ובהתאם למסקנות, הרופא המומחה יעשה שינויים חשובים בדורבן, על מנת לייעל את הטיפול.

יש לי כאב בכף הרגל מה עליי לעושת?

אם אתם סובלים מכאבים ברגליים שלא חולפים תוך מספר שבועות, שווה להגיע לאורטופד ולברר את הנושא לעומק. לרוב אורטופד בבדיקה פיזית ותשאול רפואי ידע לאבחן את זה וסביר להניח שבמידת הצורך הוא ישלח אתכם לצילום. אבחון של דורבן מאפשר לטפל בבעיה במגוון של דרכים כמו למשל טיפול באמצעות דיקור, טיפול באמצעות רפלקסולוגיה, טיפול במחטים, עיסוי רפואי וכמובן התאמה של מדרסים בהתאם למבנה האנטומי של כף הרגל והתאמת של נעליים אורטופדיות. אלו יכולים מאוד להקל ולסייע להפחית את הכאבים כתוצאה מדורבן ואף לפתור את הבעיה לתמיד.

מרק איווניר התאמת מדרסים
מרק איווניר התאמת מדרסים

מרק איווניר מייסד ומנהל המרכז למדרסים. המקום שמרכז עבורכם את כל מה שצריך לדעת על עולם המדרסים והתאמה אישית של מדרסים לרגל.