מדרס סיליקון לעקב – כיצד מדרס סיליקון לעקב יכול להקל על הכאב שלכם?

תוכן עניינים
למידע נוסף השאירו פרטים נוספים

המון אנשים סובלים מימינו מהמון בעיות פיזיות, אשר, משפיעות עליהם בתפקוד היומיומי. בין אם מדובר בללכת לסופר, לצאת לטיולים,אשר ישנה בעיה בכף הרגל, כל היציבה שלכם עלולה להתערר, מה שיכול לגרום לשלל בעיות בריאותיות, מחלות וכאבים. אחת הדרכים להקל על הכאב הזה, וכמו כן, למנוע אותו מראש היא מדרס סיליקון לעקב. וכמובן, לבקר את המשפחה הקרובה שלהם, הם מוצאים עצמם עם קושי רב להתנהל בצורה תקינה מבחינה פיזית, זאת בעקבות, כאבים שמלווים אותם בהתנהלות היומיומית שלהם, והפכו להיות כבר חלק בלתי נפרד מחייהם. אחת הדרכים למדוד את היכולת הבריאותית והפיזית שלכם, היא היציבה שלכם. על פי מחקרים רבים שנעשו, נדמה כי אתם מושפעים מהיציבה שלכם בהמון פעולות פשוטות ויומיומיות. החל מהצורה בה אתם הולכים ועד היכולת שלכם לבצע עבודות פיזיות ופעולות ספורטיביות. אחת הבעיות השכיחות בישראל, היא בעיות בכף הרגל. כאשר ישנה בעיה בכף הרגל, כל היציבה שלכם עלולה להתערר, מה שיכול לגרום לשלל בעיות בריאותיות, מחלות וכאבים. אחת הדרכים להקל על הכאב הזה, וכמו כן, למנוע אותו מראש היא מדרס סיליקון לעקב. אם גם אתם רוצים לדעת עוד על המדרס החשוב הזה ומעניין אתכם לדעת מהם היתרונות הרפואיים שלו, נשמע שהכתבה הבאה בדיוק עבורכם.

למה עולה הצורך בשנים האחרונות בייצור של מדרסים?

בין אם אנחנו מדברים על מדרס סיליקון לעקב, ובין אם על מדרסים מסוג אחר, החיים בעידן המודרני הכוללים עמידה ממושכת, ישיבה מול מחשב ממושכת, עומס בעקבות סחיבות, אורח חיים שלא כולל פעילות גופנית או לחילופין אורח חיים שכולל אינטנסיביות יתר כתוצאה מפעילות גופנית, אלו ועוד מובילים לבעיות אורטופדיות וכאבים המצריכים שימוש במדרסים.

מדרס סיליקון לעקב – מהו מדרס סיליקון לעקב?

בין אם אנחנו מדברים על מדרס סיליקון לעקב, ובין אם על מדרסים מסוג אחר, החיים בעידן המודרני הכוללים עמידה ממושכת, ישיבה מול מחשב ממושכת
קרדיט תמונה: freepik

מדרסי סיליקון הם מדרסים, אשר, עשויים מחומרים גמישים, חלקים וקלים, ותפקידם, להקל על כאבים במפרקים, השרירים והעצמות, וכמו כן, הם יכולים גם להקל על כאבים עתידיים, אשר, עלולים לפרוץ אצלכם בהמשך הדרך. השימוש במדרסים, הוא שימוש אשר מתאפיין בהיותו נעים וקל לכף הרגל, ובנוסף לכך, ניתן להתאים מדרס סיליקון לעקב, בצורה פרטנית, כאשר, ניתן לבחון כל מקרה לגופו ולהתאים את המדרס בצורה ייחודית לכל אדם, למידת נעליים ולסוג הנעליים אותם לובש המטופל, מה שהופך את המדרס הזה לפתרון פשוט ונוח כל כך.

מדרס סיליקון לעקב – כיצד מייצרים את המדרס הזה וכמה הוא עולה?

הייצור של מדרס סיליקון לעקב, הוא יצור שהוא יחסית פשוט ונוח, מהסיבה שהם נוצרים ביציקה, מה שמזרז את תהליך הייצור, וגורם לכם כמטופלים, לחכות זמן המתנה קצר עד שתקבלו את המדרס שיוצר בדיוק עבורכם, בהתאם לצרכים האישיים שלכם וכמו כן, לצרכים הבריאותיים שלכם. יצור של מדרס סיליקון לעקב, מחויב על פי תקני משרד הבריאות בהתעדכנות קבועה על חידושים והמצאות חדשות הנוגעות לנושא חשוב זה על מנת לדאוג כי כלל המטופלים יקבלו את המוצר הטוב ביותר שהם יכולים לקבל. בעקבות היכולת של המפעלים להכין מדרס סיליקון לעקב בצורה מהירה, יעילה ונוחה, המחיר של המדרס הזה, הוא יחסית זול ונע בין 120 – 250 ש״ח.

מדרס סיליקון לעקב – כיצד המדרס הזה יכול לסייע בבריאות שלכם?

מדרסי סיליקון יכולים לסייע ולשפר את בריאותכם ולעזור בתהליכי החלמה של שלל מחלות. כמו כן, מדרסי סיליקון לעקב יכולים לשנותהייצור של מדרס סיליקון לעקב, הוא יצור שהוא יחסית פשוט ונוח, מהסיבה שהם נוצרים ביציקה, מה שמזרז את תהליך הייצור, וגורם לכם כמטופלים את חייהם של אנשים, אשר סובלים מבעיות אורתופדיות ולחולל שינוי של ממש במצבם הבריאותי, זאת תוך, שיפור מהיר בתחושות הכאבים שהם חווים בצורה יומיומית. ישנן מספר בעיות בריאותיות נפוצות, אשר, מדרסי סיליקון לעקב הוכחו כמשפרות ועוזרות לבעיה:

  • סכרת – אחת מתופעות הלוואי של הסכרת, היא פגיעה בגפיים של החולה, עד כדי, הצורך בכריתת הגפיים. תופעת הלוואי הזו, יכולה ליצור המון פצעים ובעיות ברגליים, כאשר, מדרסי סיליקון לעקב, הוכחו כיעילים בטיפול בבעיה זו.
  • כאבים בעקב – על פי סקר דעת קהל שנעשה בקרב אנשים, אשר, סובלים מכאבים בעקב, עלה בפה אחד כי מדרסי סיליקון לעקב שינו את חייהם.
  • דורבן – דורבן ברגל, הוא סוג של דלקת בכף הרגל, כאשר, מדרס סיליקון לעקב מסיט את המשקל מכף הרגל, מה שנותן לרגל לנוח ולהחלים מהבעיה הבריאותית הזו.

בכל אופן, אם יש לכם בעיה אורטופדית, מחלה כזו או אחרת, אם אתם סובלים מכאבים, סביר להניח שכדאי לכם להתאים לעצמכם מדרסים שיקלו על הכאבים וישפרו בצורה ניכר את איכות החיים שלכם. מדרסים בהתאמה אישית מאפשרים לנו לעמוד יותר על הרגליים, מאפשרים לגוף להתמודד עם עומסים בצורה טובה יותר, תורמים לאיזון פיזי טוב יותר ומתקנים את מנח כף הרגל במידת הצורך.

איך מייצרים או מתאימים מדרס סיליקון לעקב וכמה זה אמור לעלות?

בעיקרון יש כמה אפשרויות שמדובר בהתאמה של מדרס סיליקון לעקב. בראש ובראשונה, כדאי ללכת לאורטופד כדי שיאבחן את הבעיה שלכם, אחרת יהיה מאוד קשה לבצע התאמה שהיא מדוייקת. לכן, קודם כל חשוב ללכת לאורטופד כדי שישלח אתכם אם צריך לבדיקת רנטגן ודרכה ניתן לאבחן האם הכאבים שלכם באים לידי ביטוי כתוצאה מדלקת או כתוצאה מבעיה אחרת. בנוסף, האורטופד תפקידו גם לבצע בדיקה פיזית, להסתכל על הגוף שלכם, לבדוק שאין בעיות אורטופדיות אחרות או נוספות. לאחר האבחנה, תוכלו לגשת לרכוש מדרס סיליקון לעקב או מדרס אחר שיכול להתאים לכם. אפשרות אחת היא להגיע למקום בו מייצרים מדרסים בהתאמה אישית. שם יבחנו שוב את המנח של כף הרגל, המומחה להתאמת המדרס יבין בידיוק איפה חוסר האיזון שנוצר ואיך הוא בא לידי ביטוי ואז הוא יוכל לייצר עבורכם את המדרס. אופציה אחרת היא לרכוש מדרס כזה מוכן שבאמת במקרים רבים כן יכול להקל. המדרסים אמורים לעלות בין 120-800 ש“ח בממוצע, כאשר לעתים ניתן לקבל החזר מהביטוח.

מרק איווניר התאמת מדרסים
מרק איווניר התאמת מדרסים

מרק איווניר מייסד ומנהל המרכז למדרסים. המקום שמרכז עבורכם את כל מה שצריך לדעת על עולם המדרסים והתאמה אישית של מדרסים לרגל.