קידום אתרים לרופאים

תוכן עניינים
למידע נוסף השאירו פרטים נוספים

המכון לאורטופדיה הוא עמותה ללא מטרות רווח המציעה טיפול אורטופדי לבלתי מבוטחים וללא מבוטחים. לעתים קרובות קשה למצוא את המילים הנכונות לתאר את מה שהמכון הזה עושה, אבל הם הצליחו לעשות זאת באמצעות אסטרטגיות קידום אורגני.

קידום אורגני הוא אסטרטגיה המשתמשת בשיטות שיווק שאינן בתשלום כגון מפה לאוזן ומדיה חברתית. זה איפשר להם להגדיל את טווח ההגעה שלהם ולהפיק הכנסות מהשירותים שלהם.

 

קידום אורגני מתייחס לתהליך של העברת תנועה לאתר של ארגון

זוהי טכניקת שיווק הנעשית על ידי יצירת תוכן ושיתוף בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם.

קידום אתרים לרופאים היה דרך מצוינת עבור המכון לאורטופדיה לקדם את שירותיו ולהגיע ללקוחות חדשים. הם גם הצליחו ליצור קהילה סביב העסק שלהם על ידי אינטראקציה איתם בפלטפורמות מדיה חברתית.

המכון לאורתופדיה הוא מכון מחקר וחינוך רפואי המוקדש למניעה, טיפול ושיקום פגיעות אורטופדיות.

המכון לאורתופדיה הוא מכון מחקר וחינוך רפואי המוקדש למניעה, טיפול ושיקום פגיעות אורטופדיות. המכון הצליח היטב במאמצים לקדם את עצמו באינטרנט באמצעות קידום מכירות אורגניות ברשתות חברתיות לאירועים שלהם. הם גם הצליחו להוציא את שמם החוצה באמצעות סיקור תקשורתי מקומי. המכון לאורתופדיה הוא מכון מחקר וחינוך רפואי המוקדש למניעה, טיפול ושיקום פגיעות אורטופדיות. המכון הצליח היטב במאמצים לקדם את עצמו באינטרנט באמצעות קידום מכירות אורגניות ברשתות חברתיות לאירועים שלהם. הם גם הצליחו להוציא את שמם החוצה באמצעות סיקור תקשורתי מקומי

 

המכון לאורטופדיה הוא ספק שירותי בריאות בארה"ב המציע טיפול אורטופדי

הם השתמשו בקידום אורגני כדי להגביר את המודעות למותג שלהם ולהביא יותר מטופלים לאתר האינטרנט שלהם.

ככל שהביקוש לשירותי בריאות עולה, יותר אנשים מחפשים ספקי שירותי בריאות איכותיים באזורם. המכון לאורטופדיה ממנף קידום אורגני על ידי הכללת מודעות בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם. המכון לאורטופדיה היא חברת בריאות המציעה שירותי אורטופדיה. יש להם אתר שהם מנהלים כבר יותר מ-10 שנים. האתר הוא הכלי השיווקי העיקרי שלהם והם משתמשים בשיטות קידום אורגניות כמו SEO ושיווק במדיה חברתית כדי להגביר את התנועה לאתר שלהם. קידום אורגני הוא תהליך של משיכת מבקרים, לקוחות או לקוחות מבלי להשתמש בפרסום בתשלום במנועי חיפוש, פלטפורמות מדיה חברתית או אתרים אחרים. קידום אורגני יכול להיות קשה לביצוע מכיוון שהוא דורש זמן ומאמץ מבעל העסק על מנת למשוך יותר מסתם קומץ מבקרים או לקוחות. מכון אורטופדי הינו מרפאה רפואית המציעה שירותים לטיפול בהפרעות שרירים ושלד. השירות פועל למעלה מ-30 שנה ובעל מוניטין רב בקהילה.

החברה רוצה להרחיב את עסקיה ולהגיע ליותר מטופלים. הם שמו לב שקידום אורגני הוא דרך יעילה לעשות זאת. המשמעות היא שימוש במדיה חברתית, מפה לאוזן וערוצים ציבוריים אחרים כדי לקדם את השירותים שלהם מבלי להוציא כסף על קמפיינים פרסומיים.

מרק איווניר התאמת מדרסים
מרק איווניר התאמת מדרסים

מרק איווניר מייסד ומנהל המרכז למדרסים. המקום שמרכז עבורכם את כל מה שצריך לדעת על עולם המדרסים והתאמה אישית של מדרסים לרגל.