כאבי גב כתוצאה מישיבה ממושכת

תוכן עניינים
למידע נוסף השאירו פרטים נוספים

עולם העבודה של ימינו הוא סכנה של ממש לבריאות הגב. רבים מאיתנו מבלים חלק ניכר משעות היום בישיבה מול מחשב, והדבר עלול לגרום לכאבי גב קשים.

אומרים שישיבה היא העישון של הדור שלנו – משהו שכולם עושים במידה מופרזת ושעלול לסכן את בריאותם. כפי שהדורות הקודמים חטאו בעישון, כך אנו פוגעים בגופנו עם ישיבה ממושכת מדי.

אם גם אתם עובדים בעבודה משרדית, אתם יודעים שזה נכון.

החדשות הטובות הן שזו אינה גזירת גורל.

במאמר זה נסקור כמה מהדרכים היעילות ביותר להתמודד עם כאבי גב כתוצאה מישיבה ממושכת, נצביע על היתרונות הבולטים בכל אחת מהן, ונפנה אתכם למיטב המומחים בתחום.

מוכנים?

מצוין. בואו נתחיל.

הבריאות שלך במקום הראשון

לפני שנבחן את הדרכים השונות להתמודד עם כאבי גב הנגרמים עקב עבודה רבת שעות בישיבה, חשוב להדגיש את העיקר – בריאותכם, איכות חייכם והרגשתכם הכללית חייבות לעמוד בראש סדר העדיפויות מבחינתכם.

לכן אין שום מקום להתפשר בכל הנוגע ל-Well Being שלכם. סביבת העבודה שלכם, תובענית ככל שתהיה, חייבת להיות מותאמת לצרכים הרפואיים שלכם.

המוצרים הבאים שנבחן במאמר מיועדים לעשות בדיוק את זה.

לשבת ללא כאבים

אחד המוצרים המשמעותיים בתחום הוא כסאות ארגונומיים. היתרון המשמעותי בכיסאות אלו טמון בעובדה שהם מותאמים במיוחד לגב, במטרה לא לגרום לו נזק או כאבים גם בישיבה ממושכת.

מומלץ מאוד לפנות לאנשי מקצוע מובילים בתחום, לבדוק את האפשרויות השונות ולבחור את זו המתאימה לכם ביותר. כי בכל הנוגע לבריאות הגב שלכם, אסור לכם לקחת סיכונים מיותרים.

הסוף לכאבים בגב

אביזר נוסף ויעיל במיוחד להתמודדות עם כאבים מהסוג שנדון במאמר זה הוא חגורת גב.

חגורת גב אף היא מיועדת להפחית לחצים מיותרים, ולחסוך מכם כאבי גב שעלולים להיות חמורים. מדובר באביזר תמיכה שיכול להיות גם שיקומי.

מומלץ מאוד גם במקרה זה להיוועץ באורתופד או באנשי מקצוע המתמחים בכך, ולבחור את חגורת הגב שתענה באופן המיטבי על הצרכים הייחודיים שלכם. כי שמירה על הגב שלכם חייבת להיות עבורכם יעד עליון.

ומה עם הרגליים?

ישיבה ממושכת או לחלופין, הליכה, ריצה או פעילות ספורטיבית ללא נעליים מתאימות, עלולות לגרום לנזק גם לרגליכם, לפגיעה ביציבה שלכם וכתוצאה מכך, גם לכאבי גב.

לכן חשוב כל כך שתמצאו מדרסים מותאמים שישמרו על בריאות הרגל שלכם באופן הטוב ביותר. חשוב שתיוועצו עם אנשי מקצוע המובילים בתחום על מנת לוודא שכף הרגל שלכם תזכה להגנה המיטבית והמרבית ולמעטפת תומכת המותאמת במדויק למבנה הייחודי שלה ולנקודות הרגישות שלה.

זו הסיבה לכך שספורטאים רבים ואנשים מן השורה כאחד נעזרים במדרסים המספקים הגנה מרבית לכפות רגליהם. בריאות רגלינו היא אחד הדברים המשמעותיים ביותר שחשוב לדאוג להם.  

כי יציבה נכונה זה לא משהו שהולך ברגל – וחשוב לדאוג לו תמיד כדי להגן על בריאותכם ועל איכות חייכם.

מגיע לכם רק הטוב ביותר

בבואכם לבחור אנשי מקצוע שתיעזרו בהם לטיפול ומניעה של כאבי גב הנגרמים עקב ישיבה ממושכת, עליכם לבחור בחברה איכותית, מוערכת ומובילה בכל הנוגע לתכנון ועיצוב משרדים. חברה כזו תוכל לספק לכם כסאות שיתנו פתרון איכותי לכאבי גב הנובעים מישיבה ממושכת.

אל תזניחו את בריאותכם ואת איכות חייכם. אתם חייבים לעצמכם להפוך את המשרד שלכם לסביבת עבודה תומכת ומיטיבה לא רק מבחינת האווירה והעיצוב – אלא גם מבחינה בריאותית.

כי בכל הנוגע לבריאות הגב שלכם, מגיע לכם אך ורק הטוב ביותר.

כאבי גב

מרק איווניר התאמת מדרסים
מרק איווניר התאמת מדרסים

מרק איווניר מייסד ומנהל המרכז למדרסים. המקום שמרכז עבורכם את כל מה שצריך לדעת על עולם המדרסים והתאמה אישית של מדרסים לרגל.