בי-קיור לייזר לטיפול בבעיות אורתופדיות בכף הרגל

תוכן עניינים
למידע נוסף השאירו פרטים נוספים

בעיות אורתופדיות בכף הרגל הן כה נפוצות, עד שנראה שאין אדם שחסין בפניהם. בין הבעיות השכיחות הפוגעות במערכת העצמות והשרירים בגוף שלנו ניתן למנות שברים, נקעים, זיהומים, דלקות ומחלות, קשיי יציבה, עמידה או הליכה ועוד. כאבים אלו עלולים להגביל אותנו בצורה משמעותית ולעיתים אף לבטל את היכולת שלנו להתנייד ולהתנהל באופן עצמאי.

על רקע הטיפולים המגוונים המוצעים כיום לבעיות אורתופדיות בכף הרגל, ולבעיות אורתופדיות כמכלול, הטעות הגדולהסובלים מבעיות אורתופדיות בכף הרגל? בי-קיור לייזר יכול לשים להן סוף ביותר שאפשר לעשות היא להשלים איתם או להמתין "עד יעבור זעם". יש כיום עזרים אורתופדיים יעילים, כולל כמובן מדרסים בהתאמה אישית. לצד זה חייבים להזכיר את מכשיר ביו-קיור לייזר לשימוש ביתי (פרי פיתוח ישראלי, אגב), הנחשב לאחד הפתרונות המומלצים – וגם הבטוחים – לכאבים אורתופדיים.

מהי המטרה של בי קיור לייזר?

המטרה העיקרית של בי קיור לייזר היא להפחית כאבים באזורים שונים בגוף, ובמקביל לפעול לפתרון יסודי של שורש הכאב. המדובר הוא במכשירים לשימוש בייתי המבוססים על לייזר רך או קר (תרפיה בלייזר), לצד מקורות אנרגיה נוספים הממקסמים את התוצאות. זהו למעשה החידוש האמיתי, שמבדיל את בי קיור לייזר ממכשירי לייזר סטנדרטים בהם נעשה שימוש בעולם כבר עשרות שנים.

לאחר תפעול המכשיר הקומפקטי – שנעשה בצורה פשוטה ומהירה – משוגרות קני לייזר בעוצמה נמוכה לאזורים הפגועים בגוף. האנרגיה מעודדת ומאיצה את תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף, במספר צורות: האצת קצב זרימת הדם והמטבוליזם, שחרור אנדרופינים אשר מסייעים להרגעת הגוף ולהקלה על תחושות הכאב, הפחתת ייצור החומרים ה"תורמים" לדלקת, הרחבת כלי הדם והלימפה – והרשימה עוד ארוכה.

מגוון רחב של יתרונות נודעים למכשיר

השאלה העיקרית שבוודאי אתם שואלים את עצמכם, בשלב הזה, היא עד כמה מכשיר בי קיור לייזר מוכח. אם בוחנים זאת במשקפיים מחקריות, נראה שהמסקנות הן חדש משמעיות. מגוון עצום של מחקרים (למעלה מ-2,000) הצביע על היעילות של הלייזר הרך בהתמודדות עם שורה ארוכה של כאבים ובעיות, כולל במישור האורתופדי. זאת לצד מספר הולך וגודל של מחקרים אשר מתמקדים באופן בלעדי בבי קיור לייזר, ומגיעים לתוצאות דומות.

אחת הבעיות העיקריות עם בעיות אורתופדיות בכף הרגל היא שהטיפול בהן עלול להיות מורכב. מצבים פשוטים יחסית אפשר למנות באמצעות אביזרים דוגמת מדרסים, תרגילי פיזיותרפיה או פתרונות משדה המשחק של הרפואה האלטרנטיבית. אם מדובר בבעיה מורכבת או בכזו שלא טופלה במשך זמן רב, ייתכן שלא יהיה מנוס מביצוע של ניתוח כירורגי, על כל המורכבות, הסיכונים ותופעות הלוואי שעלולים להיגרם מכך.

בי-קיור לייזר: שילוב בין נוחות ובטיחות

בי קיור לייזר, לעומת זאת, מצליח להתבלט גם בבטיחות השימוש בו. המכשיר אינו פולשני, וככזה תופעות הלוואי מצטמצמות פלאים: למעשה, כיום לא ידוע על תופעות לוואי הנובעות מהשימוש במכשיר. הוא תוכנן בצורה בה האנרגיה מועברת לגוף בצורה מבוקרת, כך שכל גבר ואישה יכולים להשתמש במכשיר, אפילו ללא משקפי מגן. הטיפול בהמשך כך אינו כרוך בתחושות לא נעימות דוגמת צריבה או חימום יתר של האזור המטופל.

בי קיור לייזר פונה למכנה המשותף הרחב ביותר של המשתמשים, כולל ילדים אשר נוטים להתקשות בקבלת טיפולים "מסורתיים" לבעיות אורתופדיות בכף הרגל (על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בטיפול מורכב הכרוך בסיכונים). את המכשיר בנוסף לכך פשוט מאוד לשלב בשגרת היום-יום, פונקציה של הממדים הקטנים שלו, התפעול המהיר ומשך הזמן הקצר של כל סשן טיפולי.

לקריאה נוספת:
Foot Pain – NHS
Foot Pain – Web MD
Heel pain: A systematic review

מרק איווניר התאמת מדרסים
מרק איווניר התאמת מדרסים

מרק איווניר מייסד ומנהל המרכז למדרסים. המקום שמרכז עבורכם את כל מה שצריך לדעת על עולם המדרסים והתאמה אישית של מדרסים לרגל.